Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler ( Soyaconcept Bluser Soyaconcept Bluser Soyaconcept gTX7wFdn) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

CASTAL Ziener Hardshell jacket RAIN LADY 6TqwdAT

NYTT TEMA
25.01.12 20:45

Matt 24:15 «Den ødeleggende styggedom», som profeten Daniel har talt om, skal da stå på det hellige sted – forstå det, den som leser! Når dere ser det, 16 CASTAL LADY Hardshell jacket Ziener RAIN må de som er i Judea, flykte opp i fjellene

Hva er denne "ødeleggende styggedom"(DNB/78) som Jesus taler om her og som Daniel har profetert om før? ( det motbydelige som ødelegger,DNB/2011) (den avskyelighet som forårsaker ødeleggelse. . .NV)

Og hva er det "hellige sted" denne styggedomen skulle stå på?

Og hvor viktig var denne advarselen de fikk om å fly til fjells og hva måtte de gjøre?

Måtte de VISE tro ved å handle eller var det nok å hevde at de trodde det Jesus sa?

Hva skjedde med dem som IKKE viste tro ved å ta Jesu advarsel på alvor?

Og har dette en paralellbetydning IDAG?

Noen som kan svare fornuftig på dette?

print med Zizzi shirts Zizzi T T x6BXwIRq
25.01.12 23:06

Ta gjerne et spørsmål om gangen.

Men begynn med det første.

26.01.12 19:07
Bakkekontakt: Noen som kan svare fornuftig på dette?

Ikke på dette heller?


StarfleetCommandInnlegg: 3664
26.01.12 20:02
Bakkekontakt: Hva skjedde med dem som IKKE viste tro ved å ta Jesu advarsel på alvor? Og har dette en paralellbetydning IDAG? Noen som kan svare fornuftig på dette?

Et fornuftig svar kan du da få!

 

Det skjedde ingenting med dem. For dette er et eventyr.

Nei. Eventyr har ingen rot i virkeligheten.

 

Da fikk du et fornuftig svar. Basert på logikk og fornuft.

Ønsker du ufornuftige svar får du spørre noen religiøse.

26.01.12 20:11
StarfleetCommand: Da fikk du et fornuftig svar. Basert på logikk og fornuft.

Takk for svar hvertfall..

Men noe MEGET alvorlig skjedde faktisk.

Og noe ENDA alvorligere VIL skje snart.

(Innlegget ble redigert 26.01.12 20:11)

GYPSY bøyle Gossard GYPSY Gossard med BH YHq8BTq1wx

StarfleetCommandInnlegg: 3664
26.01.12 20:19
Bakkekontakt: Og noe ENDA alvorligere VIL skje snart.

Det har du helt rett i. Vulkaner vil ha utbrudd. Det vil komme store jordskjelv. Meteorer og astroider vil treffe jorden. Og til slutt vil solen slukne og sluke det meste av solsystemet vårt. 

Og alt dette vil skje helt uten guds hjelp. 


CASTAL Hardshell jacket Ziener RAIN LADY StarfleetCommandInnlegg: 3664
28.01.12 14:06

På Jesu tid var dette den Romerske hær som kom 37 år etter hans død og pulveriserte Jerusalem og drepte ca 1 mill Jøder.

28.01.12 22:50

Ikke noen for dem spesifikt.

Nå er det kristenheten og de andre som står for tur.


Ziener jacket Hardshell CASTAL RAIN LADY Pålegg1Innlegg: 47028
28.01.12 22:52
Bakkekontakt: Nå er det kristenheten og de andre som står for tur.

 I det ene øyeblikket snakker du om at kun Gud vet. I det neste hevder du å vite..

Når ble du Gud?

(Innlegget ble redigert 28.01.12 22:53)

Tights PURE MATT Falke MATT TIGHTS MATT PURE Falke PURE TIGHTS Falke Tights TIGHTS qnHAnX
28.01.12 23:00

Barnetv er slutt nå PE og da skulle barna vært i seng for mange timer siden slik at vi voksne får prate voksenprat i fred.

jacket LADY CASTAL Hardshell RAIN Ziener (Innlegget ble redigert 28.01.12 23:01)


Pålegg1Innlegg: 47028
28.01.12 23:01
Bakkekontakt: Barnetv er slutt nå PE og da skulle barna vært i seng for mange timer siden slik at vi voksne får prate voksenprat i fred.

Når ble du Gud, spør jeg.. For du driver da vitterlig og utgir deg for å være Gud.

MATT PURE PURE TIGHTS Falke MATT TIGHTS PURE Falke Tights Falke Tights xUqpwTax
28.01.12 23:04
Pålegg1: Når ble du Gud, spør jeg.

Som hans representanter er vi godt informert.


Pålegg1Innlegg: 47028
28.01.12 23:05
Bakkekontakt: Som hans representanter er vi godt informert.

Haha.. Du er ikke riktig vel bevart..

Psst! 1975

Kanskje ikke sååå godt informert?

(Innlegget ble redigert 28.01.12 23:09)


StarfleetCommandInnlegg: 3664
29.01.12 00:25
Bakkekontakt: Som hans representanter er vi godt informert.

Hvem er vi?

Hvilken gud representerer du?

Hvordan er du i kontakt med denne guden?


ArwenoInnlegg: 12854
29.01.12 00:27
12 SHELINA Falke Langstrømper Falke Falke SHELINA Falke 12 12 Langstrømper Langstrømper SHELINA AwRCxgavq
StarfleetCommand: Hvem er vi? Hvilken gud representerer du? Hvordan er du i kontakt med denne guden?

Her venter jeg på hva slags svar du får...

Om du får svar da, Det er ikke alltid det vet du.


DOeSInnlegg: 13421
SHELINA 12 Falke Langstrømper Falke SHELINA Pqv1RE
29.01.12 07:07
Bakkekontakt: Hva er denne "ødeleggende styggedom"(DNB/78) som Jesus taler om her og som Daniel har profetert om før? ( det motbydelige som ødelegger,DNB/2011) (den avskyelighet som forårsaker ødeleggelse. . .NV)

Ifølge Selskapet Vakttårnet er det FN, De forente nasjoner!

Dokumentasjon:

"Hva er så 'den ødeleggende styggedom' i dag? I det første århundre var det de romerske tropper som ble sendt for å påtvinge Jerusalem pax Romana på nytt. I nyere tid ble imidlertid de nasjoner som kjempet i den første verdenskrig, desillusjonert over at de ikke klarte å gjennomtvinge fred ved hjelp av total krig. De forsøkte noe nytt: en internasjonal organisasjon som skulle bevare verdensfreden. Denne oppstod i 1919 som Folkeforbundet og eksisterer i dag som De forente nasjoner. Her er vår tids 'ødeleggende styggedom'." - Vakttårnet, 1. januar 1985, s. 10, avsn. 12.

Så Bakke, da vet vi hva dine religiøse ledere tolker dette til å være. Og det er det du også mener, for du mener det samme som Vakttårnet mener.

Ja, du store verden:  "den ødeleggende styggedom" var altså først:

1. pax Romana

2. Folkeforbundet

3. FN

Hva blir det neste, Bakke?

Hilsen DOeSVila VIPETRA Sommerkjole Vila VIPETRA DRESS 4O68O

Klikk for å gå tilbake til toppen
CASTAL Ziener Hardshell jacket RAIN LADY 6TqwdAT CASTAL Ziener Hardshell jacket RAIN LADY 6TqwdAT CASTAL Ziener Hardshell jacket RAIN LADY 6TqwdAT CASTAL Ziener Hardshell jacket RAIN LADY 6TqwdAT CASTAL Ziener Hardshell jacket RAIN LADY 6TqwdAT CASTAL Ziener Hardshell jacket RAIN LADY 6TqwdAT
Overmateriale: 100% polyamid Fôr: Ufôret Materiale: Hardshell Vedlikeholdsråd: Kan ikke tørkes i tørketrommel, Maskinvask på 30°C, Stryk ikke, Finvaskprogram